Een nieuw product mag geen gebreken vertonen. Als dit toch het geval blijkt te zijn, zijn wij als verkopende partij verantwoordelijk. U kunt zich dan beroepen op de wettelijke garantie.
Wettelijke garantie geldt gedurende de eerste zes maanden na aankoop. Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan mag u er van uitgaan dat het product niet goed is. U moet het product wel normaal gebruikt hebben. Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice, zullen wij het artikel zo spoedig mogelijk voor u herstellen of vervangen. Ook als u om andere redenen niet tevreden bent over de door u gedane aankoop, onze service of de artikelen, horen wij dit graag van u.
Neem telefonisch contact met ons op via tel. 0184-64 29 74, of stuur een e-mail naar
info@bevazet. Wij zullen hier meestal direct, maar uiterlijk binnen twee werkdagen op reageren. Alvast bedankt.
Indien wij uw klacht niet kunnen oplossen, heeft u de mogelijkheid om uw klacht/geschil in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Bron:
https://www.werkbroeken.nl/klachten-en-garantie.html